Правила повернення
Повернення та обмін товарів належної якості регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Покупець має право у продовж 14 днів з моменту придбання повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), при дотриманні наступних умов:
- товар не був у використанні;
- збережені усі заводські (гарантійні) пломби та ярлики;
- товар повністю укомплектований;
- цілісність пакування не порушена;
- збережений гарантійний талон та документ, який підтверджує оплату;
- товар не належить до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
У разі, коли товар не відповідає даним умовам, продавець має право відмовити у поверненні.
Умови і причини повернення товару належної якості:
Придбаний товар не відповідає потребам клієнта і відрізняється: по торговій марці, назвою моделі, розміром, кольором, малюнку і іншим можливим характеристикам, властивим цьому товару.
Умови і причини повернення товару неналежної якості:
Товар має виробничий дефект, при цьому: виробник взагалі не має можливості усунути дефект, виробник не має можливості усунути дефект в продовж 14 дней;
Повернення товару.
В разі повернення товару належної якості, покупець повинен повернути його
кур'єрською компанією, якою була здійснена доставка даного товару, на адресу
відділення кур’єрської компанії, з якого було відправлено товар або шляхом
доставки такого товару до пункту видачі, в якому було отримано цей товар або безпосередньо на склад за адресою Колекторна 3а.
Оплата послуг транспортування товару, що повертається, здійснюється за
рахунок покупця і продавцем не відшкодовується.
Повернення грошових коштів покупцеві
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. За домовленістю з продавцем, покупець може обміняти товар на товар з тією ж вартістю або з перерахунком ціни.
Для повернення грошей фізичній особі:
заява на повернення грошей, в якій зазначаються: паспортні дані клієнта плюс фото (скан) першої та другої сторінки паспорта номер карти Приватбанку. Або, за відсутності, номер карти і реквізити іншого банку плюс фото (скан) лицьового боку банківської карти - для виключення помилок в номері карти причина повернення підпис фото (скан) документа, що підтверджує оплату
Для повернення грошей юридичній особі:
заява на фірмовому бланку підприємства із зазначенням банківських реквізитів, підписом, печаткою причина повернення